Мазмуну:

PPC кантип эсептейсиз?
PPC кантип эсептейсиз?

Video: PPC кантип эсептейсиз?

Video: PPC кантип эсептейсиз?
Video: Кто такой PPC специалист и как им стать 2024, Ноябрь
Anonim

Кантип туура PPC жарнамалык бюджетти эсептөө керек

  1. PPC жарнак - эң маанилүү заманбап жарнама тенденцияларынын бири.
  2. PPC Бюджет = (Кардарлардын саны / CR2) / CR1 * CPC.
  3. Кардарлардын саны = (Киреше / Сатуу мезгили) / Орточо сатуу суммасы.
  4. Кардарлардын саны = (10.000 / 2) / 1000 = 5 кардарлар.
  5. PPC Бюджет = (5 / 0, 5) / 0, 01 * 0, 5 = 500 доллар.

Мындан тышкары, сиз PPCди кантип өлчөйсүз?

  1. Таасирлер - Жарнамаңыз издөө натыйжаларынын бетинде канча жолу көрсөтүлгөн.
  2. Чыкылдатуулар - кимдир бирөө сиздин жарнамаңызды канча жолу чыкылдаткан.
  3. Click Through Rate (CTR) – Чыкылдатуулардын пайызы таасирлерге бөлүнөт.
  4. Наркы - бардык чыкылдатуулардын жалпы наркы.

Ошондой эле, PPC кампаниясына канча акча коротушум керек? Жалпылап айтканда, канча жасашың керек сарптоо Google Ads боюнча ар кандай. Сенин колуңдан келет сарптоо айына 50 долларга чейин же 10 000 доллардан жогору же андан көп. Канча сен бүтөсүң сарптоо Сиздин сатуу максаттарыңызга, сиз максат кылып жаткан географиялык аймактын канчалык чоңдугуна, издөө көлөмүнө жана тармактын атаандаштыкка жөндөмдүүлүгүнө жараша болот.

PPC үчүн жакшы ROI деген эмне?

Мисалы, эгер сиз жарнамаңыздан 100 доллар пайда алып, PPCңизди 50 долларга иштетсеңиз, формулаңыз (100-50)/50 болмок. Бул 1 болуп иштейт, ал 100гө көбөйтүлгөндө, сиздин пайыздык ROI: 100% болот. Анын ордуна ошол эле жарнамалардан $200 киреше тапсаңыз, 200-50=150, 150/50=3, 300% ROI.

PPC көрсөткүчтөрү деген эмне?

9 Эң маанилүүсү PPC метрикасы Чыкуулар: Акы төлөнүүчү жарнама канча жолу басылган. Бир чыкылдатуу баасы: бир чыкылдатуу үчүн сарпталган орточо сумма. Click Through Rate (CTR): Жарнамаңызды көргөндөн кийин канчалык көп басылышат. Сапат баллы: Google'дун сиздин жарнамаларыңыздын, ачкыч сөздөрүңүздүн жана баштапкы баракчаларыңыздын сапатын жана ылайыктуулугун өлчөө.

Сунушталууда: